Incurajarea noilor piloti sa ni se alature, prin echilibrarea grupelor de participare

Incurajarea noilor piloti sa ni se alature, prin echilibrarea grupelor de participare

Conținut articol

Deschidem acest articol pentru a explica mai pe larg cum incurajam noii piloti sa se inscrie in acest campionat, prin redefinirea grupelor de participare ale categoriei Street (Semi-Pro), care sunt beneficiile si diferentele licentei anuale vs licenta "one time event".

(*) Daca pana acum grupele erau departajate in functie de capacitate cilindrica, tractiune si combustibili, unde o masina din aceeasi grupa de participare, putea sa obtina un timp cu 3-4 secunde mai bun decat o alta masina din ACEEASI grupa (datorita investitiilor, performantelor, tractiunii,etc), acum am hotarat ca acest campionat trebuie sa devina mai usor accesibil si noilor potentiali piloti si acelora care detin masini mai putin performante.
De asemenea, venim cu o noua grupa dedicata masinilor Electrice si Hibride. Astfel, daca ai o tesla Model S si doresti sa concurezi impotriva vecinului tau cu Porsche Taycan, de acum ai posibilitatea sa faci acest lucru intr-un cadru legal.

Grupele de participare sunt acum echilibrate in functie de timpul obtinut pe 402m. De exemplu: Un VW Golf 5 GTI DSG cu tractiune fata (FWD) si cu o putere de 450cp, poate sa obtina un timp de 12.4 secunde. Acesta va concura cu un Audi RS3 8V de 400cp dar 4x4 si fara nicio modificare, dar care va obtine aceleasi performante pe 402m.

1) Grupa ENTRY: Aici se incadreaza toate masinile de strada, indiferent de tractiune, combustibil sau cilindree, ale caror timp pe 402m este mai MARE decat 12.5s.
2) Grupa BEGINNER: Aici se incadreaza toate masinile de strada, indiferent de tractiune, combustibil sau cilindree, ale caror timp pe 402m este mai MIC decat 12.5s dar MAI MARE decat 11.5s
3) Grupa ADVANCED: Aici se incadreaza toate masinile de strada, indiferent de tractiune, combustibil sau cilindree, ale caror timp pe 402m este mai MIC decat 11.5s dar MAI MARE decat 10.5s
** Masinile care parcurg cei 402m intr-un timp mai MIC decat 10.5s, sunt impartite pe categorii de Tractiune si Combustibil (organizarea grupelor superioare, o aveti atasata in galeria acestui articol)

(*) LICENTIEREA. Sunt 2 tipuri de licentieri disponibile pentru sezonul 2024:
a) Licentierea anuala de pilot, prin intermediul careia deveniti membru RoDrag Racing:
Puteti deveni pilot licentiat in cadrul Campionatului de DragRacing 2024, urmand urmatorii pasi:
- Inregistrare cont pe siteul rodrag.ro
- Activarea licentei de pilot pentru intreg anul 2024 (700lei)
- Inscrierea la etape tot prin intermediul siteului rodrag.ro (500lei/etapa)

AVANTAJELE licentierii anuale si a devenirii membru RoDrag Racing, le gasiti aici: https://www.rodrag.ro/articole/informare-avantajele-de-a-deveni-membru-asc-rodrag-racing/

b) Licentierea "one time event":
Aceasta licentiere este valabila o singura etapa si se obtine astfel:
- Se completeaza formularul de inscriere dedicat etapei in curs iar costul este de 650lei/Etapa
- Acte necesare: Adeverinta de la medicul Sportiv cu mentiune "Apt pentru automobilism", Copie Buletin/CI, Copie Permis conducere, Poza tip Buletin.

Participantul inscris la "one time event", va fi incadrat doar intr-o grupa DE TEST, unde NU va beneficia de urmatoarele:

- NU se organizeaza finale pentru grupa de TEST.
- Timpii obtinuti NU sunt recunoscuti ca si performante oficiale in Campionatul National
- NU se creeaza profil pilot + masina in cadrul site-ului RoDrag
- NU se obtin puncte si NU se inscrie in clasamentul Campionatului National de DragRacing
- NU se promoveaza in Live si media.

INSCRIEREA LA ETAPE SE POATE FACE INCEPAND CU DATA DE 30.03.2024

Pentru mai multe detalii, va rugam sa cititi integral regulamentul de desfasurare pe care il puteti descarca de aici: https://www.rodrag.ro/regulament/

Galerie imagini